piątek, 19 czerwca 2015

VISUAL MERCHANDISING - NOWOCZESNE, NIEBANALNE, ZAPADAJĄCE W PAMIĘĆ WNĘTRZA SKLEPÓW


Aranżacja sklepu oraz ekspozycja mają ogromne znaczenie i odgrywają dużą rolę w postrzeganiu produktu. Zarówno wnętrze jak i użyte materiały, formy, kolorystyka, światło powinny tworzyć zaskakującą przestrzeń, w której produkt zyska na znaczeniu i stanie się bardziej atrakcyjny dla potencjalnego właściciela. Sam sposób ekspozycji to tylko dopełnienie całościowego wizerunku - powinien być estetyczny, czytelny, zachęcający do "pierwszego kontaktu."
Zdecydowanie w projektowaniu sklepów króluje prosta forma, która nie rozprasza uwagi, jednak niemal zawsze łączy się ona z niebanalnym pomysłem na wnętrze, ciekawym detalem czy zaskakującym elementem architektonicznym lub dekoracyjnym.  Takie właśnie rozwiązanie prezentuje nam np. Little Shoes Shop, w którym to rolę kubików i półek pełną sześcienne formy płynnie przechodzące w ścianę butiku. Na geometrię z kolorystycznymi akcentami również postawił Hirshleifer’s Shoe. Tutaj bryły są zdecydowanie bardziej wyraziste i podkreślone soczystymi barwami.
Na szczególną uwagę zasługuje sklep Siblingsfactory, który nie tylko został zaopatrzony przez projektantów w bardzo estetyczne i wysmakowane meble, ale postawił również na intrygujący element wnętrza. Między dwoma końcami antresoli została zamontowana drewniana kładka, po której można się przemieszczać po butiku.















#KS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...