środa, 31 października 2012

SZKOLENIE - PODSTAWY VISUAL MERCHANDISINGU - 26-27.11.2012

Zapraszamy na szkolenie  PODSTAWY VISUAL MERCHANDISINGU.
Podczas szkolenia omówimy najważniejsze tematy związane z visual merchandisingiem - podstawowe pojęcia, korzyści dla sklepów,  charakter środowiska zawodowego. Wyjaśnimy dlaczego tak ważna jest atmosfera w miejscach komercyjnych i jak sprawić aby klienci czuli się w naszych salonach wyjątkowo. Porozmawiamy o psychologii klienta, której poznanie jest kluczem do przemyślanych działań VM. Skupimy się na wnętrzu sklepu - jego ergonomii i funkcjonalności. Opdowiemy na pytanie dlaczego nie wszystkie miejsca w sklepie sprzedają tak samo i dlaczego witryna sklepowa powinna być pod szczególnym okiem specjalistów. Nawiążemy także do trendów w designie oraz trendów w visual merchandisingu - omówimy raport z ostatniej edycji targów w Dusseldorfie. 
Gwarantujemy miłą i motywującą atmosferę.
To dobry początek do dalszej pracy nad przyszłym zawodem visual merchandisera.

Towarzyszyć nam będą najważniejsze magazyny i książki branżowe. Każdy uczestnik otrzyma listę  książek oraz  inspirujących linków związanych z visual merchandisingiem.

Szkolenie prowadzi: Monika Harłacz
Właścicielka firmy mhshowroom. Z branżą modową związana od lat 8. Wykładowca i szkoleniowiec. Byłam manager ds visual merchandisingu w dużej firmie odzieżowej. W swoim portfolio posiada otwarcia zarówno małych jak i wielkopowierzchniowych sklepów, projekty aranżacji wnętrz i witryn sklepowych, projekty materiałów POS, liczne szkolenia i konsultacje VM oraz audyty miejsc sprzedażowych.  MHSHOWROOM wraz z partnerami została doceniona przez prestiżowy magazyn Retail Design International, w którym opublikowano realizację projektu krakowskiego butiku dla ekskluzywnej, włoskiej marki. Monika Harłacz, jako specjalista w dziedzinie VM jest zapraszana jako prelegent i wykładowca na targi związane z branżą mody (m.in. MTP w Poznaniu), jest członkiem jury w konkursie Retail Marketing Awards na najlepszy sklep w branży mody, organizowany przez PROMEDIA. Jest także autorem wielu publikacji na temat visual merchandisingu (Rynek Mody, Visual Communication, Moda Damska, Fashion Business, Farmacja Praktyczna, Magazyn Mody Intymnej).

Zapraszamy


 WYBRANE REALIZACJE:

CHRISTIES/FOT:M.PACANA
CHRISTIES/FOT: M.PACANA
GATTA/FOT:MHSHOWROOM
BRAFITI/FOT:MHSHOWROOM

ANSWEAR/FOT:MHSHOWROOM
ANSWEAR/FOT:MHSHOWROOM

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...