poniedziałek, 24 września 2012

VISUAL MERCHANDISING: BUTY W ROLI GŁÓWNEJ

Nietypowe, często mocno zaskakujące czy wręcz surrealistyczne pomysły na ekspozycje produktów to nadal jeden z ważniejszych trendów w visual merchandisingu. Przyzwyczajeni do oglądania butów na kubikach ekspozycyjnych, przeróżnych półkach i półeczkach, w  bardziej bądź mniej zwracającej uwagę prezentacji, przechodzimy obok bez żadnej reakcji. Ale wyobraźmy sobie, że na naszych oknach wystawowych lub wewnątrz pojawiają się mocno kolorowe multiplikacje z butów, wędrujące buty po ścianach bądź buty kiełkujące niczym wiosenna rabatka.
Takich niecodziennych instalacji brakuje na naszych witrynach czy we wnetrzach ale kto wie, może już niedługo doczekamy się kreatywnych, nowatorskich pomysłów. Tymczasem polecamy znaleziska spoza naszych granic...












dominicwilcox.com / frameweb_com / retaildesignblog_net / atinterior_com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...