poniedziałek, 6 lutego 2012

SKILL VM

SKILLVM to platforma, która ma na celu propagowanie visual merchandisingu oraz promowanie zdolnych studentów, którzy stawiają swoje pierwsze kroki w tej dziedzinie. Przede wszystkim raz w roku powołują konkurs, którego finał  ma miejsce na czerwcowych, mędzynarodowych targach Marketing Week Live w Londynie. Mieliśmy okazję podglądać na żywo zmagania uczestników w 2010 roku. Tym razem, z małym opóźnieniem krótka relacja.

Konkurs przeznaczony był dla studentów w dwóch kategoriach. W pierwszej mieli za zadanie przygotować witrynę promującą "małą czarną" lub elegancki garnitur ekskluzywnej marki - temat przewodni - motyw bloków kolorystycznych. W drugiej kategorii studenci również zmagali się z promocją ekskluzywnej marki, dla której przygotowywali prezentację beżowej sukienki. Tutaj inspiracje były dowolną wizją uczestników.

Dwuosobowe drużyny zostały zaproszone na eliminacje do Londynu, gdzie każda para musiała zbudować model swojej witryny. Najlepsza czwórka z każdej kategorii przeszła do finału, w którym do wykonania była już wzorcowa, pełnowymiarowa aranżacja.

Poniżej prezentujemy prace finalistów (realizacja/projekt).

I MIEJSCE W KATEGORII "HIGHER"
II MIEJSCE W KATEGORII "HIGHER"
III MIEJSCE W KATEGORII "HIGHER"

I MIEJSCE W KATEGORII "ADVANCED"
II MIEJSCE W KATEGORII "ADVANCED"

III MIEJSCE W KATEGORII "ADVANCED"













Niestety tegoroczna edycja konkursu nie dojdzie do skutku ale czekamy już na kolejne.

zobacz fotorelację: kliknij tutaj
źródło:skillvm.com









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...