wtorek, 1 marca 2011

EUROSHOP 2011 - największe targi visual merchandisingu...

BONAMI 
Największe targi visual merchandisingu EUROSHOP w Dusseldorfie powoli dobiegają końca. 
Kolejny raz przyciągnęły tłumy z całego świata...  Pokazały również pokazały jak ważną dziedziną jest VM i to nie tylko w sektorze fashion ale w całej strefie sprzedaży. 
Ogromne powierzchnie na tydzień zapełniły się propozycjami  z zakresu projektowania wnętrz, wyposażenia sklepów, materiałów POS oraz komunikacji. Mogliśmy podziwiać przepiękne stoiska z dekoracjami VM, ciekawe ekspozycje manekinów, które projektowane z niezwykłą dbałością o szczegół i estetykę inspirowały i zatrzymywały na dłużej... Wspaniałym doświadczeniem okazały się rozmowy z ludźmi, którzy na co dzień odpowiadają za wystrój wnętrz i witryn największych brandów na świecie.
Tegoroczne targi nie były jednak zaskoczeniem w kwestii tendencji na kolejne  lata - królowały multimedia, interaktywna komunikacja oraz coraz mocniejszy trend eco... 


MANEKINY
Nadal obserwujemy dwie tendencje wśród manekinów postaciowych - realistyczne oraz bardziej bądź mniej futurystyczne. Zmieniają się jednak proporcje. Wydaje się, że większą uwagę poświęcono modelom odbiegającym od rzeczywistości -  o delikatnie zarysowanej twarzy lub ledwo widocznej geometryzacji sylwetki.  Dość często powtarzał się motyw smukłego, niemal "wychudzonego" manekina z niebotycznie długimi nogami i przepiękną łabędzią szyją...  Popularne okazały się także manekiny matowe czy pozornie niedbale wykończone. Dużym zainteresowaniem cieszyły się także manekiny krawieckie - w stylu retro, patchworkowe, obszyte jeansem czy jutą...

fot:mhshowroom.com.pl

COFRAD MANNEQUINS
COFRAD MANNEQUINS
COFRAD MANNEQUINS
COLOURFUL MANNEQUINS, ABC MANICHINI
ABC MANICHINI
ABC MANICHINI
HANS BOODT MANNEQUINS
HANS BOODT MANNEQUINS

VISION MANNEQUINS
WINDOW MANNEQUINS


fot: mhshowroom.com.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...